28 juin 2009

Mllzfannib


Mllzfannib's Art



"When I draw, I just want to enjoy putting the finishing touches to a
costume, creating a look, an emotion, taking great care on a hand details.
My characters are young old women or old young women ... who cares as long as they
make you feel something special."

"Life now hangs by a thread"..." the art of manipulating "..." be master of one's
own life "...
Do we really run the thread of our lives, or are we just
simple puppets?
So many themes that the topic "Women puppet" could inspire me,
except of course, the pleasure of details and the theme of woman!




"Lorsque je dessine, j’ai juste envie de prendre plaisir à fignoler un costume, à créer un regard, une émotion, m’appliquer sur une main. Mes personnages sont des jeunes vieilles ou des jeunes vieilles…tant qu’elles réussissent à faire passer quelque chose !" "La vie ne tient qu'à un fil"..."l'art de manipuler"..."être maître de sa propre vie"... Dirigeons nous réellement le fil de notre vie, ou sommes nous juste de simples pantins? Autant de thèmes que le sujet "la femme marionnette" a pu m'inspirer, hormis biensur, le plaisir du detail et du sujet féminin!"

Aucun commentaire: