25 juin 2009

Japi Honoo


Japi's work



"Each of my images has a life of its own since it is an expression of
my mood.
I draw inspiration in my heart, the depths of my soul, away from the
surface ... My pictures are like the rhythmic pulsations of my life;
they are a part of me.

My "doll" is the fragility and strength of women.
This doll was released from his bonds, she has only one leg left but
she stands, an air of defiance ... she is a woman before being a
doll."



"Chacune de mes images a une vie propre puisqu’elle est l’expression de mon humeur du moment. Je puise l’inspiration au fond de moi, au tréfonds de mon âme, loin de la surface…Mes images sont rythmées comme les pulsations de ma vie, elles sont une partie de moi. Ma “doll” représente la fragilité et la force de la femme. Cette poupée s’est libérée de ses liens ; elle n’a plus qu’une jambe mais elle se tient debout, un air de défi…elle est une femme avant d’être une poupée."




Aucun commentaire: